Evadare din cotidian în stil ROYAL

– La mulți ani, iubito! E Sfântul Andrei și vreau să te bucuri din plin de fiecare secundă! Tot ce te rog de ziua ta este să mă lași să-ți fac dimineața mai frumoasă, invitându-te la o cafea. Dacă ești de acord, sosesc în aproximativ 30 minute…

… au fost singurele cuvinte pe care le-am auzit rostite la telefon, cuvinte ce m-au lăsat fără grai, deoarece părea emoționat și nu-mi spusese locația. Câteva ore mai târziu aveam să deslușesc misterul, în timp ce-mi savuram cafeaua în balconul imens al camerei din hotelul Royal, Poiana Brașov!

dsc_0292.JPG.1024x0

Cine s-ar fi gândit mai devreme că locația invitației era la munte și nu în oraș, așa cum îmi închipuisem? Priveam fascinată priveliștea panoramică a Poienei Brașov, când am tresărit, simțind o atingere caldă pe umărul meu.

 -Hai să intrăm, pentru că s-a lăsat rece. Vom coborî în câteva minute în restaurantul hotelului.

1506988_1528568727405513_1249308361978241398_n

  • LOCUL SUFLETULUI TĂU

Continua să mă surprindă, iar tot ce îmi doream era ca acele clipe să nu se sfârșească niciodată. Era un loc special, cu oameni speciali, ce mă făcuseră să mă simt tratată ca acasă, încă de când am pășit pragul hotelului. Personalul amabil de la recepție, micul dejun variat, cu produse bio din ferma proprie, cafeaua îmbietoare, a cărei aromă se contopea cu aroma cetinei de brad, camera pregatită special pentru mine, toate păreau a conspira în realizarea celei mai frumoase zi onomastice din viata mea!

14047361_1765224130406637_6599228197255808203_o

„De ar fi fost și cei dragi aproape de mine astăzi, totul ar fi fost perfect!” m-am gândit, fără a conștientiza că vorbesc cu voce tare. Mi-ar fi plăcut să împărtășesc cu ei bucuria de a fi în cea mai frumoasă cazare din Poiana Brașov. De obicei, faptul că ziua mea onomastică precede vacanța de 1 Decembrie, frații și drăgălașii mei nepoți nu ratau niciun an în care să nu-mi fie alături. Era un moment special pentru familia noastră, iar acum îmi era greu sa mă bucur pe deplin fără ei. Orice fărâmă de melancolie mi s-a risipit când am ajuns în restaurantul hotelului!

19756838_1922144818047900_6057356087070441383_n

  • MOMENTE FERICITE ÎN VIAȚĂ

În restaurantul decorat de sărbătoare, familia mea mă aștepta pregătită pentru a celebra un suflet drag. Cuvintele mi s-au topit pe buze și încercam din răsputeri să-mi ascund lacrimile de fericire și de emoția proporției surprizei, dar nu am reușit! M-am lăsat pradă bucuriei și plăcerii de a fi sărbătorită într-un cadru intim și deosebit. A fost o petrecere memorabilă, la care mă voi gândi și raporta în viitor atunci când voi dori să zâmbesc de fericire!

22291152_1964036737192041_2958646193817373740_o

  • SAUNA și WELNESS

După o seară de excepție în care am trăit cele mai frumoase momente alături de cei dragi, a doua zi m-a surprins relaxându-mă în sauna hotelului și fiind răsfățată regește de tratamentul SPA. Simțeam cum toate gândurile mele se disipau, lăsând loc unui zâmbet larg pe chipul meu. Făceam tot ce ne place, deoarece facilitățile de agrement erau multiple. Cei mici jucau darts electronic, fotbal de masă sau fugeau către terenul lor de joacă, iar noi ne încercam măiestria de a mânui tacul într-un campionat de biliard în famile, bucurându-ne din plin de terasa la soare.

65576113.jpg.1024x0

  • DISTRACȚIE PE PÂRTIA DE SCHI ȘI SĂNIUȘ

Poiana Brasov ne-a oferit cel mai frumos cadou în cea de-a treia zi. Își schimbare înfățișarea cu o mantie prospătă de zăpadă, ce ne-a ridicat din pat direct la teleschiul, ce este la un 1 km de hotel. Dacă noi adulții ne-am încercat abilitățile pe schiurile de la hotel, cei mici au fost cei mai fericiți pe pârtia de săniuș! Faptul că era totodată și ziua plecării a fost singurul lucru ce m-a adus cu picioarele pe pământ. Ceea ce am trăit a fost unic! Mi-aș dori să simtă cât mai mulți oameni căldura și iubirea familiei într-o locație atât de primitoare iar amintirile memorabile din hotelul Royal ți se vor întipări pentru totdeauna în suflet.

19575081_1916613995267649_8097320564093408537_o

  • MĂ VOI ÎNTOARCE!

Să vă spun un secret! Anul acesta mi-am propus să revin în cel mai special hotel din  Poiana Brasov! Acum știu totul: cât de facil poți face rezervare, toate pot fi achitate cu cardul, ai la dispoziție parcare privată și poți organiza acolo de la evenimete corporate, până la zile de naștere. Ce eveniment voi petrece acolo v-aș spune, dar nu vreau să vă stric surpriza. Recunosc, nu mă lasă inima, dar tot ce pot spune e că voi reveni cu impresii și gânduri frumoase după 16 decembrie! Până atunci poate ne găsim la Hotel Royal ca să petrecem momente unice!

Royal-300x300

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017.

Credit foto: Hotel Royal Poiana Brașov

Lasă un răspuns

